Kerstconcert door de Twentse Politiekapel en het Politiekoor Twente

Op vrijdag 13 en vrijdag 20 december 2019 organiseren de Twentse Politiekapel en het Politiekoor Twente een kerstconcert. De opbrengst van de giften gaat naar onze stichting.

Op 13 december a.s. in de Hofkerk te Oldenzaal: Het orkest en het mannenkoor spelen en zingen bekende kerstmelodieën. Gedurende het concert worden de aanwezigen in de kerk uitgenodigd voor samenzang . Een kerstboodschap zal worden uitgesproken door de politiechef van NO-Twente de heer Emil Baveld.

Op 20 december a.s. in de Ontmoetingskerk te Enschede: Het orkest en het mannenkoor spelen en zingen bekende kerstmelodieën. Gedurende het concert worden de aanwezigen in de kerk uitgenodigd voor samenzang . Een kerstboodschap zal worden uitgesproken door de districtchef van de politie Twente , mevrouw Karlijn Baalman.

Als soliste zal optreden de bekende sopraan Marjan Vleeming. Zij is afgestudeerd op het conservatorium te Enschede in klassieke zang. Aansluitend heeft zij zangles gevolgd bij de bekende Claudia Patacca. Veelvuldig zingt zij solistisch op verschillende podia in het land. Naast haar solo optredens is zij zangpedagoge en dirigeert ze koren. Het Politiekoor Twente heeft sinds enkele weken Leo Bekendam als dirigent. Dit concert wordt zijn eerste optreden als zodanig. De Twentse Politiekapel staat onder leiding van Willem Loff dat recent de eerste prijs haalde op het Wilmink muziekconcours .
De toegang tot het concert is gratis. In het concert wordt een bijdrage voor gevraagd voor onze stichting.

Aanvang is 20.00 uur en de kerk gaat open om 19.30 uur.