Het verhaal van Evi

Evi, gewoon bijzonder

Onze mooie dochter Evi overleed op 12-jarige leeftijd aan kanker.

Evi was sprankelend, stoer, sportief en stralend. Een enorm krachtige en levenslustige persoonlijkheid. Ze genoot vol overgave van alle dingen waar meisjes van haar leeftijd van genieten. Lachen met vriendinnen, op de fiets naar de middelbare school, uitgaan, voor het eerst echt verliefd zijn, maar ook gewoon samen zijn met familie, ouders en zusje.

Zij heeft ons laten zien dat er altijd iets kan zijn waar je vrolijk van wordt. Dat je – hoe ziek je ook bent, en hoe slecht de vooruitzichten ook zijn – NU leeft, en daar blij mee mag zijn. Evi haalde alles uit het leven wat erin zat. Ze bracht mensen samen en dat willen wij voortleven. Daarom hebben we Stichting Evi opgericht.

Het doel van Stichting Evi

Wil je weten wat het doel is van Stichting Evi?