2- jarig bestaan Stichting Evi

09-04-2017

Op 15 maart jongstleden bestond stichting Evi twee jaar.
Ook was het de dag dat onze Evi eigenlijk 15 jaar had moeten worden.
Het blijft een zware dag voor ons.

Met de stichting gaat het erg goed en daar zijn we dan ook erg blij mee.
We worden vaak benaderd door verenigingen, clubs, bedrijven en personen die graag iets willen doen voor de stichting en dat vinden we fantastisch.
Het gevoel leeft echt om iets voor de stichting te doen en daarmee geld in te zamelen voor die gezinnen die het echt nodig hebben.
Want als je kind ernstig ziek is, wil je altijd bij je kind kunnen zijn.
In 2016 hebben we enkele maanden 11 gezinnen maandelijks gesteund.
Dit zowel in het Emma Kinderziekenhuis als in het UMCG.
Op dit moment steunen we 7 gezinnen en dat is meestal het gemiddelde aantal.
Ook doet het LUMC in Leiden soms een aanvraag de kosten van het RMcD huis over te nemen van een gezin waarvan het kind een stamcel/ beenmergtransplantatie ondergaat.
We hopen dan ook dit werk, zolang het nodig is, voor te kunnen zetten. Daarvoor zijn alle acties en evenementen waarbij geld wordt opgehaald en de giften die wij krijgen heel erg welkom.

Richard Pouwel
Stichting Evi