2019 is bijna voorbij: bedankt!

22-12-2019

2019 is bijna voorbij. Een goed moment voor een kleine terugblik. Voor de stichting is het een goed jaar geweest. Veel bedrijven, organisaties, verenigingen en lieve mensen, die spontaan acties hebben opgezet ten gunste van onze stichting, hebben hieraan bijgedragen. Allemaal super bedankt hiervoor.

In januari 2019 ondersteunde de stichting 17 gezinnen. Nu, in deze laatste maand van 2019, zitten we al op 25 gezinnen. De samenwerking met het PMC in Utrecht, dat nu volledig operationeel is, verloopt naar ieders tevredenheid. Het voelt erg goed om zoveel mensen die het moeilijk hebben te kunnen helpen. De stichting bestaat op 15 maart 2020 5 jaar. We zijn blij en trots dat de stichting zo’n succes is geworden. We wensen iedereen het allerbeste en bovenal het belangrijkste: gezondheid.