BDO cup 2018

31-05-2018

Op vrijdag 25 mei werd voor de 10e keer de BDO Cup georganiseerd door BDO Accountants & Adviseurs in samenwerking met Achilles’12. Dit jubileumevenement werd door een feestelijk programma omlijst . Dit jaar hadden er zich 21 teams aangemeld.
Het inschrijfgeld werd gedoneerd aan 2 goede doelen: Stichting Evi en de Stichting Ekiko. Het is bekend waar stichting Evi voor staat. De Stichting Ekiko staat voor “elk kind een koffer”. Deze stichting vindt dat elk pleegkind dat niet thuis kan slapen een eigen koffertje zou moeten hebben met eigen spullen, zoals een tandenborstel, pyama etc. De BDO Cup werd afgesloten met een barbecue en een gezellig optreden van een zanger/DJ. Stichting Evi is ontzettend blij met deze donatie en wil dan ook een ieder bedanken die zich hiervoor heeft ingezet.