Group 7 Terug naar overzicht

Doornekamp Borne viert haar 12,5 jarig bestaan met Stichting Evi

22-06-2018

Bij Doornekamp in Borne was het op donderdag 21-06-2018 feest. Dit mooie bedrijf vierde haar 12,5 jarig bestaan.
Samen met de gasten heeft Doornekamp een geldelijke bijdrage (€ 3.620,00) opgehaald voor onze stichting. Deze werd ons, na een hartelijk ontvangst, middels een cheque overhandigd. Marion kreeg de mogelijkheid te vertellen over het werk dat wij met de stichting doen. Het viel ons op dat de gasten onder de indruk waren. We zijn erg blij met het mooie bedrag dat wij mochten ontvangen. Hartelijk dank voor eenieder die hieraan heeft bijgedragen.