"Ik ben echt niet bang": nu overal te koop!

25-10-2019

Ik ben écht niet bang!

Een prentenboek, geschreven door Rick Meijer, dat verbonden is aan onze stichting. Een klein gedeelte van de opbrengst van dit prachtige boek gaat namelijk naar stichting Evi. "Ik ben écht niet bang" gaat over een meisje (Lana) dat een spookhuis binnenloopt. Ze vindt het superspannend, maar is het allemaal wel zo eng als ze had verwacht? Wat als ze nu eens zou kunnen omdenken?

"Ik ben écht niet bang" neemt je samen met Lana mee op reis door een spookhuis waarin je gewoon je hart mag volgen.

Kijk voor meer informatie op de Facebookpagina van Rick Meijer