Kookland en Scooter verkopen soep in Enschede

07-01-2018

As zaterdag 16-12 en zondag 17-12 is er kerstmarkt in “onze” #HAVERSTRAATPASSAGE.

We hebben een aanbod van diverse lekkernijen, kerstartikelen, curiosa en veel meer.
#SCOOTER heeft in samenwerking met #KOOKLAND, heerlijke soepen gemaakt, zij bieden dit aan voor, #STICHTING EVI.

Wij verkopen soep voor #STICHTING EVI!!!
#KOOKLAND, vertegenwoordigt door
TON MARSMAN, bereiden hun maaltijden op zo’n dusdanige manier dat je het online kunt bestellen.

Je krijgt de maaltijden keurig per bezorging in je brievenbus of per pakket aan de deur geleverd.
De tijd dat de maaltijden niet gekoeld onderweg naar de klant kan, omdat de maaltijden op een speciale conserveer methode,
(High Pressure Processing) klaar zijn gemaakt.

Lang verhaal kort te maken, de soep is super lekker en word aangeboden voor €3,00. Dit bedrag komt 100% ten goede aan #StichtingEVI.

Komen jullie proeven en genieten?