Ladies Circle Oostenwind: bedankt!

25-04-2018

Op 14 april jl. is een fantastische avond georganiseerd door de Ladies Circle Oostenwind.De Silver & Dance Party werd gehouden in de lounge van het Heracles stadion.Alle gasten werden hartelijk ontvangen met een glaasje bubbels en er waren diverse activiteiten georganisseerd waaronder een loterij en loterij en een veiling met mooie items. In totaal werd er €35.000 opgehaald voor onze Stichting Evi.Er waren zo’n 400 gasten die zich tegoed deden aan een hapje, drankje en die zich goed vermaakt hebben op de dansvloer. Stichting Evi dankt eenieder, en in het bijzonder de Ladies Circle, voor hun bijdrage aan deze gezellige avond. Wij zijn erg blij dat we weer een aantal gezinnen kunnen voorthelpen!