Lieve mensen, bedankt!

18-01-2018

Lieve mensen,

2018 is begonnen en dat betekent dat we 2017 hebben afgerond. Er waren veel en mooie acties die ervoor gezorgd hebben dat de stichting heel veel gezinnen heeft kunnen helpen. Heel erg bedankt daarvoor!

Enkele van die acties waren o.a.:

• Lions Club Borne, Twents Aspergekistje en de Vaderdag Rally.
• CV De Doldraejers en Zenderen Vooruit, broodjes gezond.
• Ladies Circle Oldenzaal, High Tea.
• Donatie T4.
• AH flessenemballage.
• Stephanuskerk Borne, Concertbeleving.
• Scholengemeenschap Canisius, project Oldenzaal.
• Ladies Circle Oostenwind Almelo, kerststollen.
• Inner Wheel Oldenzaal, donuts kerstmarkt.
• Scooter Enschede, Kookland.
• LVV Leeuwarden, Music Quiz.
• Donatie WOB Enschede.

En dan nog de kleinere bijdragen, die natuurlijk ook altijd zeer welkom zijn voor onze stichting.

Eenieder die zich hiervoor ingezet heeft: nogmaals ontzettend bedankt voor al jullie hulp en inzet! Het is geweldig om te zien dat zoveel mensen de stichting een warm hart toedragen.

Met de inkomsten die voortvloeiden uit de bovengenoemde acties hebben we in het afgelopen jaar 23 gezinnen kunnen en mogen helpen met een maandelijkse donatie.
Deze 23 gezinnen zijn in totaal 111 maanden ondersteund door de stichting. Ook hebben we 113 overnachtingen voor andere gezinnen kunnen vergoeden in de verschillende RMcD huizen. Hierdoor hebben we onze doelstelling, “ouders zorgeloos laten zorgen”, kunnen waarmaken. Heel erg blij zijn we hiermee.

Wij spreken de hoop uit dat 2018 weer een jaar wordt met mooie acties en donaties, zodat we ons goede werk kunnen voortzetten.
Iedereen een gelukkig en gezond 2018 gewenst!

Stichting Evi