LVV Leeuwarden bedankt!

24-04-2017

Richard zijn dienstplicht gedaan bij het Korps Mariniers. In de opleiding zat hij o.a. samen met Lammert Meijer en de twee werden al snel vrienden. Een paar jaar later verloren ze elkaar helaas uit het oog. In 2015 las Lammert in de Telegraaf wat Richard en Marion overkomen was en nam contact met hen op. Bij voetbalclub LVV Leeuwarden, waar hij hoofdtrainer is, hebben ze een muziekquiz gehouden en de opbrengst daarvan geheel geschonken aan onze stichting. Ook voetballen de spelers met het logo van de stichting op het shirt. Lammert kwam samen met z’n vriendin Marnette het opgehaalde bedrag brengen en zo zagen Richard en hij elkaar na 25 jaar terug. Het was een erg gezellig en ook emotioneel weerzien. LVV Leeuwarden en Lammert bedankt voor jullie inzet voor Stichting Evi!