Stichting Benefietdiner Medisch Spectrum Twente Steunt Stichting Evi

30-09-2019

Een geweldig initiatief van Stichting Benefietdiner Medisch Spectrum Twente!

Zij vormen een commissie van co-assistenten en arts-assistenten van het Medisch Spectrum Twente. Hun doel is om middels het organiseren van verschillende activiteiten geld op te halen voor een goed doel. Ondertussen werken zij toe naar het organiseren van een spectaculair Benefietdiner met een grote veiling. De datum van het Benefietdiner wordt later bekend gemaakt. Het Benefietdiner wordt georganiseerd op een locatie in Enschede en tijdens het diner wordt er ook een veiling gehouden. De spullen die worden geveild zijn onder andere opgehaald door sponsoring. Daarnaast hebben zij een online veiling die al ver vóór het diner actief is. Ook hieraan dragen veel verschillende sponsoren hun steentje bij, waar stichting Benefietdiner uiteraard ontzettend blij mee is!

De stichting ontvangt veel hulp van hun sponsoren die een bijdrage leveren aan alle activiteiten of producten doneren voor de online veiling die begin dit najaar zal starten. Ook dit jaar is de Rabobank Enschede weer hun hoofdsponsor,

www.benefietdiner.com