12-01-2019

Terugkijkend op 2018 is het een goed jaar geweest voor Stichting Evi. We zijn door veel mensen, bedrijven, sportverenigingen, scholen etc.. gesteund en zijn daarvoor erg dankbaar.
Een grote verandering was dat we sinds juni 2018 ook samenwerken met het Prinses Maxima Centrum.
Vrijwel alle kinderen in Nederland met kanker worden daar behandeld en daardoor hebben elke maand erg goed contact met hen.
We hebben vorig jaar, dankzij alle donateurs, aan 28 verschillende gezinnen geld kunnen overmaken zodat het even voor hen iets dragelijker werd. Ook hebben we veel nachten vergoed voor gezinnen in een Ronald McDonald Huis.
Graag zouden wij wat meer met jullie willen delen over de dankbaarheid van deze gezinnen, maar wij respecteren de privacy van hen en kunnen daarom niet alles op onze website of FB zetten.
Dat het nog steeds erg nodig is merkt de stichting bij elke aanmelding.

We hopen dat 2019 voor de stichting weer een goed jaar mag worden en dat we daardoor veel gezinnen kunnen helpen.

Bedankt ❤️