Trektor pulling Buurse

25-08-2015

26-4-2015 kreeg ik een berichtje van Marlies Mogezomp van Trektorpulling Buurse dat de Stichting Evi het goede doel van dit jaar mocht zijn. We vonden het direct mooi om te zien dat het daar ook leeft en hebben contact gehouden met Marlies. De oom en tante van Evi hebben dit op zich genomen om daar te gaan staan om loten en polsbandjes te verkopen en de opbrengst daarvan ging naar de Stichting Evi. Er zijn veel loten verkocht en er waren mooie prijzen te winnen o.a. kaarten voor de Efteling en de laatste kaarten voor het uitverkochte concert van Normaal. De prijzen zijn geregeld door de organisatie. Opbrengst wordt op een later tijdstip in dit bericht bekend gemaakt.