Group 7 Terug naar overzicht

Wat de Stichting Evi op dit moment doet

29-07-2015

Beste lezers en donateurs,

Op dit moment is de Stichting Evi 4 gezinnen aan het helpen met financiële steun in samenwerking met maatschappelijk werk UMCG. Wij zij hier erg blij mee dat we dit kunnen doen. We hopen nog meer gezinnen te kunnen helpen op deze manier.
Er is contact geweest met zorgverzekeraar Menzis en het UMCG om naar bepaalde factoren te kijken waar de Stichting zich hard voor maakt. Er wordt gekeken of het in het basispakket kan komen, dit zijn natuurlijk mooie ontwikkelingen.
Ook op politiekvlak zijn we in gesprek, dit gaat met name om verlof als je kind komt te overlijden en je gelijk weer aan het werk moet. Ook de werkgevers worden hier dan in belast en hebben daar dan schade van. Ons streven is dat er net als bij een zwangerschap een verlof kan worden gegeven. Wordt vervolgt….